רואה חשבון, יועץ מס ומנהל חשבונות מה ההבדל ואת מי אתם צריכים? - סבטלנה מיש יועצת מס
15585
rtl,post-template-default,single,single-post,postid-15585,single-format-standard,bridge-core-1.0.5,ajax_fade,page_not_loaded,,qode-theme-ver-18.1,qode-theme-bridge,qode_header_in_grid,wpb-js-composer js-comp-ver-6.0.2,vc_responsive
 

רואה חשבון, יועץ מס ומנהל חשבונות מה ההבדל ואת מי אתם צריכים?

רואה חשבון, יועץ מס ומנהל חשבונות מה ההבדל ואת מי אתם צריכים?

מנהל חשבונות

הסמכת מנהל חשבונות ניתנת למי שסיים קורס הנהלת החשבונות בהצלחה.
הניסיון של מנהל חשבונות גם נצבר במהלך העבודה. מנהל חשבונות יכול
לעזור לכם עם מילוי ספרי הנהלת חשבונות ותשלום מיסים. אולם, כשתרצו
להיות בקשר עם המוסדות – ביטוח לאומי, מס הכנסה ומע"מ , מנהל חשבונות
לא יכול לעזור לכם. במקרה שכזה, תצטרכו לעשות את זה לבד.

יועץ מס

כדי להיות יועץ מס בישראל, יש לעבור מספר קורסים מקצועיים וארוכים,
בחינות קשות ולאחריהן התמחות במשרד יועץ מס או רואה חשבון. ליועץ מס
יש את כל המידע והניסיון הנדרש כדי לשרת עצמאיים או חברות והוא מתאים
לעסקים קטנים עד בינוניים. ליועץ מס יש זכות לייצג אותכם מול רשויות המס
במקומכם.

רואה חשבון

רואי חשבון מוסמכים אחרי לימודים באוניברסיטה או מכללה, לאחר שעברו
בהצלחה מספר גדול של קורסים ובחינות וסיימו התמחות . בדרך כלל רואי
חשבון מתמחים בעסקים גדולים כמו חברות בע"מ, עמותות גדולות, חברות
שיתופיות וכדומה.